lördag 2 augusti 2008

Tankar en lördagmorgon

I går var jag hemma själv - det var första gången sen, ja ni vet. Det var fan helt okej. Jag undrar hur fort man blir hel igen, för just nu känner jag mig inte trasig alls. Förtränger jag då, eller var jag redan halvvägs där - jag visste ju trots allt vem jag hade att göra med? *S*

Har sovit så galet gott - men vaknade 04.44 av att det lät som om nån hade fest på min balkong... Det var dock inte på min balkong, utan grannens, vilket innebär att nu har min grannes fest-gäster sett mig i bara mässingen när jag var uppe och stängde fönstret - de höjde tveksamt och fnissande sina glas mot mig. Hoppas de mår jävligt dåligt i dag... *S*

Snart väntar lunch med V på centrum. Vi hade planer på att åka in på paraden, men jag orkar faktiskt inte. Jag vill bara pyssla lite. Lite centrum, lite tvätt, lite bok, lite soffa och sen - lite fest. :) Antar att det blir till att plocka de där jävla ögonbrynen i dag... Det var ett tag sen... Typ, i februari... *S* De är nu refererade till som ögonbuskarna.

Ma messade i natt och meddelade att det är finaste fina marelden (Mareld, bioluminicens, är fenomenet blåvitt sken i havsvatten, orsakat av plankton (dinoflagellater) som lyser.) på Åland! När man simmar i mareld (vilket man måste göra mitt i natten!!) ser det ut som det faller diamanter över hela kroppen - det är vi har Diamond Boobs... :)

So long. /A

Inga kommentarer: