måndag 11 augusti 2008

Ibland överträffar jag alla förväntningar...

Alltså. I går var en så lugn söndag, tills jag skulle sova. Då var det livat kan jag säga. I huvet. På Frösundaleden. Hos grannarna. Everywhere. Drömde att tjejen jag skulle intervjua i dag kom till kontoret med ett gammalt ligg, och hon bara pratade på och han stod brevid och tittade i golvet och jag själv tittade snett upp i taket och bet mig i läppen... Herre gud vad det blev skumt när hon kom i dag! Hahahha.. Men hon var mycket trevligare i verkligheten och hon hade inte mitt gamla ligg med sig...

Det har varit en bra dag i dag. Hantverkaren kom till och med tidigare än han sagt, och han såg så ärlig ut så jag gav honom min nyckel och kom till jobbet i tid. Det var fan skönt att vara på jobbet i dag. Riktigt så där så jag inte ens tänkte att det var långt till jul mer än typ några gånger... Vid lunch fick jag mess från G. Han kallar mig lilla gumman. Fan, egentligen tycker jag sånt där är sååå töntigt, F som jag bodde med försökte i 4 år med samma svar varje gång: Jag heter Anna, det är bra så. Men nu liksom suger jag i mig allt det där lilla gumman-BS'et som en jävla svamp. Jag undrar om det är bekräftelsetarmen som kräver det??

Efter jobbet var jag och beställde vitvaror för typ 20000 spänn. Det sved. Men Micke som sålde de till mig var väldigt ung och väldigt söt och jag lyckades pruta till mig fri leverans, fri installation och fri retur av mina gamla grejer. :) Man lär så länge man lever... Hehehe... Kände mig sjukt vuxen måste jag säga, men tog udden av det genom att gå till Marina och studera flera av hennes öl på nära håll. Herregud, det är ju måndag. Nån jävla minus vuxenpoäng måste det fan ge...

Nu har jag druckit Resorb. Som en tant. Moahahhahahah... Tant Resorb.

So long. /A

Inga kommentarer: