fredag 15 augusti 2008

Onykter eller full?

Okej. Jag behöver hjälp.

Frågan lyder: Vart går gränsen mellan onykter och full?
Är det när man skickar sms som man nykter bestämt att man inte ska skicka?
Är det när man sluddrar?
Är det när man pratar liiite för mycket med grannbordssällskapet?
Är det när man tänker att man vill ha sex med nån som man absolut inte borde ha sex med?
Är det när man inte kan skriva korrekt och inte inser det?
Är det när man inte kan skriva korrekt och inser det?
Är det när man skiter i vilket och bara vill bli vildare?

Alla kommentarer och synpunkter mottages tacksamt. Det här känns som ett ämne som behöver redas ut nu. Pronto.

So long. /A

PS Jag är fortfarande sjukt glad för min bok, och har berättat om den för några bordsgrannar på puben... Var jag full då???

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man är full om man:
1. Skickar sms som man nykter inte skulle skicka...
2. sluddrar
3. pratar liiite för mycket med grannbordssällskapet
4. man vill ha sex med dom man inte borde ha sex med...
5-6. man INTE kan skriva korrekt... och om man inte gör det,så bryr man sig inte...
7. man blir vild...

That's the way it is honey... and we like it! :)

Anna sa...

Jag går och lägger mig.

Anonym sa...

Det tror jag att jag ska göra oxå.. Troligen säkrast........... Tack för ikväll, darling!