fredag 8 augusti 2008

Dejt dårå...

Jaha. Då har jag varit på dejt. Det var, tvärtemot vad jag hade tänkt mig, riktigt trevligt! :) Vet inte riktigt varför jag sa ja, men jag antar att jag var nyfiken. Hahahah... Ja, jo, ni som känner mig vet ju att jag varit på en och annan dejt i mitt liv, såna där dejter från det däringa internet. Hahahah... Ja, och nu var det en till. Jag vet att jag lovade att jag skulle sluta med sånt, men nu gjorde inte jag det. Så, slå mig. Hur som, vi åt middag på en libanesisk resturang och ville faktiskt dricka kaffe efter maten också. På det rökte vi ett gäng cigg, och tog en prommis, sen skjutsade han (M) hem mig. Mycket trevligt. Mannen i mitt liv? Troligen inte, men vill han ses igen så kan det hända att jag säger ja. Just nu känns det som det beror på G. Han som jag i samma mening i dag har kallat "yngling" och "gubbe".... Hahaha, så går det när man kallar mig lilla gumman....

So long. /A

Inga kommentarer: